ÎNREGISTRARE
Care este obligaţia de a înregistra un cont la compania angro FactoryPrice.eu?
Înregistrarea este necesară datorită contractului de vânzare. Doar înscrierea pentru un angrosist este foarte simplă și durează câteva minute. Doar furnizați numele dvs., numele companiei și NIP, detalii teleaddress pentru gestionarea comenzilor și livrărilor viitoare, precum și adresa de e-mail care va servi drept autentificare. Înregistrarea nu implică taxe, a fost și întotdeauna va fi gratuit.
Nu am nicio afacere — este posibil să înregistrez contul unei persoane fizice?
Colaborăm doar cu operatori activi, deci trebuie să înregistrați un cont de client care să indice numărul PIN (companie sau companie), numărul UTR (UK independent) sau alt număr de identificare fiscală aplicabil țării dumneavoastră. Pentru detalii despre acest lucru, a se vedea: În cazul în care pentru a obține un PIN sau alt identificator fiscal. După înregistrarea contului, departamentul nostru administrativ va verifica datele introduse și va trimite un mesaj automat care confirmă starea clientului angro.
Poate fi șters un cont de client angro înregistrat?
Desigur, puteți renunța la a avea un cont la angrosierul nostru în orice moment. Dacă decideți să vă ștergeți contul, contactați Biroul nostru de Relații cu Clienții – vă vom ajuta să ștergeți definitiv detaliile.
ACTUALIZAȚI DATELE DIN PROFIL
Ce trebuie să fac când îmi uit parola?
Știm că, cu cât mai multe date avem nevoie pentru a opera, cu atât este mai ușor să uităm oricare dintre ele. Dacă uitați parola pe site-ul angrosistului, trebuie doar să faceți clic pe linkul „fără conectare sau parolă” și să introduceți adresa de e-mail la care a fost creat contul dvs. Un mesaj va fi trimis la poșta indicată, propunând să vă conectați la site fără a fi nevoie să furnizați o parolă. Dacă doriți, puteți seta și o nouă parolă făcând clic pe e-mailul din linkul „setați noua parolă”.
Cum pot schimba parola contului meu?
Puteți modifica oricând informațiile de acces la contul dvs. în FactoryPrice.eu. Suficient pentru a accesa secțiunea „Editare date” din fila „Profilul dvs.”. În partea de jos a secțiunii, selectați „schimbați parola”. Acum puteți seta o nouă parolă pentru a vă accesa contul. Asigurați-vă că nu oferiți nimănui informațiile dvs. pentru a vă conecta la site.
Cum pot schimba datele NIP sau adresa pentru comenzile de expediere?
Din păcate, nu puteți face aceste modificări în dreptul dvs. din cauza obligației fiscale și a diferitelor așezări pentru diferite țări. Vom fi bucuroși să vă ajutăm să actualizați aceste date – contactați Biroul nostru de Relații cu Clienții, iar echipa noastră de asistență va corecta cu siguranță datele de care aveți nevoie în profilul dvs.
Cum îmi pot schimba adresa de e-mail?
Puteți schimba adresa dvs. de e-mail pentru a primi notificările noastre și a vă conecta la site în orice moment în secțiunea „Editare date” din fila „Profilul dvs.”. Pur și simplu introduceți unul nou acceptat de dvs. în câmpul „adresă de e-mail”. Vă rugăm să rețineți că toată corespondența cu privire la îndeplinirea comenzilor și a tuturor buletinelor informative va fi direcționată la această adresă.
Informaţiile mele personale sunt securizate?
Acordăm o mare importanță confidențialității datelor dvs., ghidat de legile aplicabile privind protecția datelor cu caracter personal și interzicerea diseminării în mass-media. Noi le procesăm doar pentru tranzacții de vânzare. Discutăm pe larg subiectul securității informațiilor în Politica noastră de confidențialitate.
PRODUSE ȘI OFERĂ ANGROSIȘTI
Ce produse oferă en-gros FactoryPrice.eu?
Oferta noastră este în continuă schimbare, iar spectrul de gamă este foarte larg. Veți găsi cu noi o ofertă bogată de modă care vă va schimba complet pe dvs. și pe clienții dvs., iar garderoba va fi întotdeauna în conformitate cu tendințele actuale ale modei. În plus față de îmbrăcămintea de zi cu zi și de exterior, încălțămintea, lenjeria și accesoriile de zi cu zi, am pregătit o ofertă HOME special selectată.
Produsele sunt conforme cu dimensiunea standard?
Este posibil ca în unele produse dimensiunea să se abată ușor de dimensiunea standard. Acest lucru se datorează faptului că aduceți îmbrăcăminte de la diferiți producători. Posibile discrepanțe de dimensiune (supraestimare sau subestimare) sunt prezentate în descriere. Atunci când alegeți un produs din oferta noastră, vă puteți sugera cu tabelul general de dimensiuni prezentat pe pagină. Dacă aveți îndoieli cu privire la dimensiune, vă rugăm să contactați Biroul nostru de Relații cu Clienții. Trebuie doar să ne trimiteți un mesaj de e-mail cu codul produsului și o întrebare despre dimensiunile specifice.
Preturile afisate pe site-ul angrosistilor includ TVA?
Prețurile pe care le oferim pe paginile de produse sunt prețuri nete. Colaborăm cu clienți angro din întreaga Europă, dintre care unii sunt plătitori de TVA UE ca parte a livrării intracomunitare de bunuri. Prin urmare, 23% din TVA-ul perceput trebuie adăugat la prețurile enumerate pe site.
ACCESUL LA TOATE FUNCȚIILE ANGROSISTULUI
Pot cunoaște oferta și gama de prețuri a produselor din oferta en-gros?
Prețurile și stările depozitelor sunt vizibile numai atunci când sunt autentificate în site-ul en-gros. Deci, este necesar să se înregistreze un cont de client en-gros.
Cum pot accesa fotografiile și descrierile produselor din ofertă?
După ce vă conectați la site-ul en-gros, puteți utiliza toate caracteristicile sale. Puteți transfera oferta angrosistului nostru în magazinul dvs. online și puteți utiliza, de asemenea, fotografii individuale și descrieri complet gratuit. Pentru detalii despre acest lucru, a se vedea: Accesarea fotografiilor și descrierilor Integrare convenabilă a angrosistilor
PLASAREA ȘI EDITAREA COMENZILOR
Cum pot plasa o comandă?
Procesul de cumpărare este foarte intuitiv. Trebuie doar să selectați produsele dorite și să le adăugați în coșul de cumpărături. Dacă doriți să colectați mai multe produse, faceți clic pe butonul „Continuați cumpărăturile”, care va apărea în mijlocul paginii. După ce ați terminat toate bunurile, mergeți la coșul dvs. făcând clic pe pictograma sa din colțul din dreapta sus al paginii. Dacă aveți un cupon de reducere, îl puteți utiliza în acest stadiu tastând un șir și acceptând utilizarea cu butonul „Aprobare”. Continuați făcând clic pe butonul din partea de jos a paginii și pe subpaginile ulterioare, alcătuiesc forma de livrare și forma preferată de plată. De asemenea, verificați dacă datele teleaddress indicate sunt actualizate — exact în această formă vor fi transferate companiei de transport care va efectua livrarea.
De unde pot obține un cupon de reducere pentru cumpărături?
Reducerile la achiziții sunt trimise prin e-mail și puteți primi, de asemenea, un voucher în pachet cu comanda dvs. Încărcăm periodic informații despre promoții pe profilurile noastre de social media. Urmăriți-ne pe Instagram și Facebook și rămâneți la curent cu toate reducerile! Facebook: @hurtownia .factoryprice Instagram: @factoryprice .en-gros
Cum utilizez codul de reducere?
Puteți utiliza un voucher sau un cod de reducere atunci când plasați o comandă. În partea de sus a paginii, puteți vedea caseta de cod de reducere. Trebuie doar să introduceți codul și să apăsați butonul „Aprobați”. Apoi, valoarea comenzii va fi redusă în consecință. Amintiți-vă că un singur cod poate fi utilizat într-o singură ordine.
Cum pot verifica starea comenzii mele?
Când plasați corect comanda, veți primi o confirmare prin e-mail a achiziției. De fiecare dată când schimbați statutul, vă vom ține la curent cu următoarea etapă de implementare. În plus, puteți vizualiza starea curentă a tranzacției în secțiunea „Comenzi și fonduri disponibile” din fila „Contul dvs.”.
Pot combina mai multe comenzi într-una mai mare?
Combinarea comenzilor este posibilă în primele etape ale implementării. În cazul în care comenzile dvs. au statut „neservite” sau „plată în așteptare”, trebuie doar să contactați Biroul nostru de Relații cu Clienții și să indicați numerele de comandă pentru apel. Datorită procesului dinamic de îndeplinire a comenzilor, vă recomandăm un contact telefonic pentru a vă asigura că posibilitatea fuzionării comenzilor nu va fi pierdută. În cazul unei combinații reușite de comenzi, costul expedierii va fi acumulat o singură dată.
Cum îmi schimb adresa de livrare
Introduceți detaliile teleaddress atunci când înregistrați un cont de client en-gros. Dacă doriți ca o anumită comandă să fie trimisă la o altă adresă, vă rugăm să contactați Biroul de Relații cu Clienții. Tot ce trebuie să faceți este să furnizați numărul comenzii și vom face ajustările necesare. Din motive tehnice, schimbarea datelor adresei este posibilă numai în ordinea cu statutul de „netratată” sau „plată în așteptare”.
Pot schimba adresa de livrare în comandă în timpul executării?
Da, trebuie doar să ne contactați și să ne furnizați detaliile necesare ale adresei și numărul comenzii. În cazul în care comanda a primit deja un număr de expediere, vom contacta direct transportatorul și vom încerca să redirecționăm coletul cu comanda dvs. la adresa corectă.
Pot anula comanda?
Desigur. Este suficient să contactați Biroul nostru de Relații cu Clienții și să indicați numărul comenzii la care doriți să renunțați, iar consultanții noștri vor face modificările de care aveți nevoie. În cazul în care comanda a fost deja plătită, vom ordona rambursarea costurilor suportate, astfel încât banii să fie gata pentru achiziții ulterioare. Vă rugăm să rețineți că anularea comenzii sau a unei părți din produse este posibilă numai în cazul în care comanda are statutul de „neservit” sau „plată în așteptare”.
Cum pot anula o comandă în timpul executării acesteia?
Anularea ordinului în timpul punerii sale în aplicare nu este posibilă din motive tehnice. În cazul în care comanda dvs. este deja în vigoare, dar doriți să anulați achiziția, la urma urmei, vă rugăm să contactați Biroul nostru de Relații cu Clienții. Împreună, vom determina cea mai bună soluție și vă vom informa despre pașii următori.
Emiteţi facturi de plată amânată (credit comercial)?
Din păcate, nu emitem astfel de facturi. Putem pregăti o factură proforma pentru executarea plății. Termenul limită pentru transfer este de 3 zile lucrătoare, data plății fiind considerată a fi data contabilității fondurilor din contul nostru. Puteți descărca documentul din marcaj cu achiziții publice sau contactând Biroul de Relații cu Clienții.
Când voi primi o factură pentru comandă?
Împreună cu produsele comandate, veți primi un document de lansare în aer liber (WZ) cu o listă de produse primite în pachet. În termen de până la 7 zile lucrătoare de la data finală a livrării, departamentul nostru financiar va trimite o factură electronică la adresa de e-mail indicată în timpul înregistrării.
PLĂȚI
Care sunt formele de plată disponibile?
În interesul comodității achizițiilor dvs., oferim plata comenzii prin transfer tradițional, transfer electronic prin PayU și plata la livrare. Nu este posibilă efectuarea transferurilor poștale pentru produsele achiziționate. Amintiți-vă că aveți exact 3 zile pentru a plăti comanda de plată în avans (transfer sau PayU). După această dată, comanda va fi anulată automat de sistemul nostru și nu o vom îndeplini.
Care este numărul de cont de depus pentru comandă?
Veți primi datele pentru a transfera produsele achiziționate prin e-mail după plasarea comenzii. Dacă, din anumite motive, ignorați mesajul sau îl ștergeți, vom trimite un memento suplimentar despre necesitatea plății comenzii. Pentru confortul dvs., vă oferim detaliile de plată pentru comanda dvs.:
Fabrica cu ridicata | MUS Sławomir Pazio
Strada Viitorului 21, 05-552 Łazy (Varșovia)
RO 12 1090 1056 0000 0001 3426 4125 (SANTANDER)
Cod SWIFT (BIC): WBKPPLPP
Pot plăti comanda în valută străină (de exemplu, EURO)?
Pe cât posibil — atunci când plasați o comandă, puteți alege moneda pe site-ul en-gros (puteți găsi caseta potrivită în partea de sus a paginii, lângă coșul de cumpărături) și puteți contacta, de asemenea, Biroul nostru de Relații cu Clienții. Vom calcula valoarea comenzii și vom trimite detaliile pentru plată. Pentru confortul dvs., numărul contului bancar pentru depozitele EURO este prezentat mai jos:
Fabrica cu ridicata | MUS Sławomir Pazio
Strada Viitorului 21, 05-552 Łazy (Varșovia)
RO 76 1090 1056 0000 0001 3426 4137 (SANTANDER)
Cod SWIFT (BIC): WBKPPLPP
Este posibil să plătiți cu cardul la primire?
De regulă, la primire puteți plăti suma dedusă de numerar. Curierii nu sunt obligați să aibă minor să-și petreacă restul. Datorită creșterii dinamice a majorității companiilor de transport, furnizorii au din ce în ce mai mult un terminal cu carduri de plată mobile. Detaliile privind data serviciului și posibilitatea plății sunt trimise de partenerii noștri logistici în e-mailuri separate și prin SMS.
Pot schimba formularul de plată selectat în comandă?
Schimbarea formei de plată este posibilă numai în stadiul inițial al executării ordinului, adică în momentul în care acesta are statutul „neservit” sau „plată în așteptare”. Este suficient să contactați Biroul nostru de Relații cu Clienții și să indicați numărul comenzii în care doriți să modificați forma de plată. Vă rugăm să rețineți că comenzile cu plată la primire sunt transferate automat pentru finalizare și nu avem posibilitatea tehnică de a schimba forma plății la plata în avans. În această situație, va fi necesar să plătiți expedierea furnizorului la primirea comenzii.
TERMENE ȘI LIVRĂRI
Cât durează comanda?
Comenzile se completează în mod regulat, astfel încât expedierea să aibă loc cel târziu în termen de 24 de ore de la plata corectă a comenzii. Comenzile cu plata la primire sunt transferate automat pentru finalizare. Departamentul nostru de expediere funcționează pe tot parcursul săptămânii, cu toate acestea, este posibil ca comenzile plasate vineri după ora 1 p.m. curierul nu va ridica până luni.
Comanda poate fi livrată pentru a doua zi?
Din păcate, nu, deși ne-ar plăcea să vedem că se întâmplă. Implementarea în termen de 24 de ore înseamnă expedierea unei comenzi în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la momentul plasării și plății corecte. De la transferul coletului către curier la livrarea efectivă, pot trece 1 până la 3 zile lucrătoare. Cu toate acestea, știm că partenerii noștri de logistică depun toate eforturile pentru a livra expedieri cu comenzile clienților noștri cât mai curând posibil.
Pot să-mi iau comanda personal?
Din păcate, recepția personală nu este posibilă — trimitem toate produsele prin intermediul companiilor de camioane. Am reușit să reducem costul expedierii la minim, astfel încât plata pentru livrare să fie aproape nesimțită.
Trimiteți comenzi în modelul dropshipping?
Deocamdată, nu efectuăm expedieri direct către clientul țintă. Toate comenzile sunt trimise direct la adresa de livrare a depozitului dvs. indicată în timpul înregistrării. Distribuția ulterioară pe care trebuie să o realizați în propriul dvs. drept. Pe măsură ce ne dezvoltăm serviciile tot timpul, ne propunem să implementăm cooperarea în modelul dropshipping. În panoul client disponibil aici puteți verifica opțiunile disponibile. De îndată ce vom putea implementa o astfel de soluție, va exista cu siguranță o opțiune suplimentară în panoul dvs.
Care sunt costurile asociate cu expedierea?
Costul total al livrării comenzii depinde de forma de plată aleasă și de transportatorul preferat. Încercăm să facem oferta noastră cât mai competitivă posibil, astfel încât să reducem costurile de transport la minim. Datorită acestui fapt, plata pentru livrare va fi aproape nesimțită pentru dvs. Lista actuală de prețuri a expedierilor este descrisă în detaliu în filă cu livrări.
Comanda poate fi trimisă în afara Poloniei?
Desigur, livrăm comenzi în toate statele membre ale Uniunii Europene, în Marea Britanie și Ucraina. Cu toate acestea, subliniem că există o valoare minimă a comenzii și un cost crescut de transport. Pentru detalii despre acest lucru, consultați filă cu livrări.
SCHIMBURI ȘI RETURNĂRI
Informații despre returnări sunt furnizate în detaliu pe această pagină: Reguli de returnare și schimb
GARANȚIE ȘI RECLAMAȚII
Mărfurile sunt supuse garanțiilor și garanțiilor?
Pe baza Regulamentului angrosiștilor elaborate pe baza legilor actuale, inclusiv a Codului Civil, excludem răspunderea în ceea ce privește garanția. De asemenea, nu oferim garanții pentru bunurile vândute. În calitate de angrosist, nu acceptăm plângeri din partea consumatorilor care sunt clienții dvs. – sunteți responsabil pentru orice defecte ale bunurilor găsite după cumpărare în calitate de vânzător.
Pot depune o plângere dacă găsesc defecte după livrare?
Acceptăm returnări contractuale în conformitate cu regulile descrise pe această pagină: Reguli de returnare și schimb.
CONTACT CU MAGAZINUL
Cum pot contacta serviciul en-gros?
Pentru clienții noștri, oferim o formă convenabilă de contact cu Biroul de Relații cu Clienții. Consultanții noștri sunt disponibili de luni până vineri de la 8 a.m. la 4 p.m. Ne puteți trimite un mesaj la hurt@factoryprice.eu sau sunați la număr 601.547.740. Costul apelului este în concordanță cu tariful operatorului.
Este posibil să veniți la un angrosist pentru a vedea bunurile înainte de a cumpăra?
Din păcate, nu există o astfel de posibilitate. Suntem un angrosist online și facem vânzări într-un model de expediere. Dacă aveți îndoieli sau întrebări suplimentare cu privire la produse, puteți contacta Departamentul nostru de Relații cu Clienții. De asemenea, aveți opțiunea de a verifica produsele după livrare și de a trimite înapoi ceea ce nu corespunde așteptărilor dvs. ca parte a unei returnări contractuale. Regulile de conduită în astfel de situații sunt descrise în detaliu pe această pagină: Reguli de returnare și schimb.